Ahlan Ya Ramadhan ;)


salam sume.rase ta lambat ag nk ucap kn selamat menjalani ibadah berpuasa kpd sume umat islam di dunia :) 
semoga mendapat keberkatan dibulan yg penuh berakah ney ! 
syukur Alhamdulillah ary ney kite sume diberi kesempatan menjalani ibadah puasa ary yg kedua dlm bulan ramadhan.semoga puasa kite ary ney mendapat keberkatan dr NYA.sungguh pon ary ney aku diberi ABC oleh pencipta , aku tetap bersyukur coz dapat merasai nikmat 1 ramadhan semalam :) 
mungkin tahun ney ALLAH nk uji tahap ketakwaan aku coz da 2 tahun aku ta mendapat ABC dr pancipta-KU.ape2 pon aku kene bersyukur dgn sume nikmat tuhh.INSYAALLAH !

sedeynye ary ney berbuka puasa tanpa mak disisi.cian mak kene masuk hospital puasa2 ney.ta meriah ase nye berbuka mak ta de ;(
kbaibai dan wassalam readers :)

No comments:

Post a Comment