syukur, akhirnye terlaksana juga tugasku !

assalamualaikum dan salam 23 ramadhan.


ary ney an skola aku de majlis watikah perlantikan pengawas sesi 2011/2012.ta sume pelajar terlibat just form 1,2,4 dan lower 6.dak form 3.5 dan  upper 6 masuk kelas belajar cam bese.almaklum la pekse an nak dekat so kene la belajar.hepy giler aku coz aku ta payah belajar akaun pagi tadi.nak taw nape ? sebab aku da dilantik menjadi MC/PENGERUSI majlis bersama dengan yana.takut gak nak jadi MC.


semalam de raptai ta de banyak sangat salah tapi kene praktis bace nama dengan betul dan baiki balek skrip yang aku buat tuhh.sian yana last minutes dea dipilih berganding dengan aku.da la dea ta prepare pe2.lepas tuhh kene lak marah dengan cekgu.hissh da la bulan puasa kene marah lak.cekgu sabar la sikit ney an bulan puasa.semalam balek lewat sikit dalam 4 lebey.naseb baek mucet sanggup tunggu aku.terima kasih yup dear :) 


pagi tadi kelam kabut aku baiki balek skrip tuhh.malam semalam aku penat sangat2 nak buat.time solat terawih semalam pon da senguk2.dalam pukul 6.45 aku pergi rumah mucet coz nak suh dea tolong photostat.balek je rumah da pukul 7.05 gegas2 suh ayah hantar pergi skola coz da janji nak datang pukul 7.last2 smpy skola dalam pukul 7.20 gitu la.majlis ta mule lagi.duk prepare pe yang patot.skrip tuhh da bape kali tukar ntah.


mule2 cakap pengetua ta nak berucap dan tetamu jemputan yang nak berucap.lepas tuhh lak pengetua lak nak berucap dan tetamu jemputan ta nak berucap.aku da garu kepale time tuhh.bape banyak nak tukar aku pon ta taw.lepas tuhh cekgu mastura datang lagi bagi taw yang dua2 nak berucap.naseb baek ney yang terakhir baiki skrip.cekgu cam da bertegang urut aku tengok.


alhamdulillah suara aku okey time bace skrip tuhh tapi suara yana lagi lantang dan kuat dari aku.memang sesuai la yana jadi MC.time tuhh gak aku malu sekejap coz aku tersalah sebut name cekgu jpk hem.malu babe ! naseb baek aku sedar dan terus baiki.rase cam nak sorok muke bawah meja.hehe :) 


dalam pukul 9 lebey majlis tuhh pon abes.cekgu hanisah cakap tadi time aku dan yana jadi MC tuhh okey dan jelas.lepas ney boleh jadi deejay.haha *boleh ke ?. akhir nye abes jugak tugas aku.syukur alhamdulillah :) k baibai dan wassalam.








esok de majlis khatam al-quran dan bantuan hari raya.ta taw form 5 terlibat ta.ary ney aku sedih giler2.pergi skola cam ta de mood.something happen to me ;(

No comments:

Post a Comment