Pesta Buku Di SASICC, Kuantan.

assalamualaikum dan selamat sejahtera semua :) 


rindu giler nak menaip dalam belog ney. lama dah aku tak updates belog busyuk aku ney. sekarang ney aku memang sibuk tak ada masa sangat nak melayan menda alah ney. minggu ney saja aku sibuk dengan pesta buku. syarikat yang aku kerja sekarang ney terlibat dengan pesta tuu. 


sebenarnya bukan pesta buku je kat Sasicc tuu. dea main campur je. ada pesta kecantikan & kesihatan, pesta elektrik, pesta bakeri, pesta digital, pesta perabot dan banyak la lagi. nama lain bagi pesta semua tuu espo pengguna dan ilmu 2012 ;) 


hari ney aku dengan mira yang kerja. dua makhluk lagi tuu tak kerja sebab dorang kerja esok. gilir-gilir katakan. jadi esok aku dengan mira cuti. tadi mira masuk kerja pagi dan aku pulak masuk kerja petang sampai malam. memang best tapi penat la nak menunggu pelanggan datang. kadang-kadang tuu dorang datang nak tengok je tak kan nak paksa beli pulak an ? kejam sungguh kalau gitu. 


tapi alhamdulillah la banyak la jugak jualan hari ney. nasib baik hari ney kak zah (bos aku) datang sekejap je. kalau tak susah sikit la nak buat kerja sebab rasa tak selesa buat kerja depan bos. hehe *padahal penakut ;) 


perhatian !! kepada sesiapa yang duduk area kuantan jom serbu SASICC ramai-ramai dan jangan lupa singgah di gerai Creative Enterprise Sdn Bhd. pesta ini berjalan dari 28/3/12-01/04/12 pada pukul 10.00 a.m - 10.00 p.m. 

p/s : hisssh, geramnya nak beli novel tapi duit tak masyuk lagi la :( 


okay la esok aku sambung citer lagi. baibai dan wassalam.






No comments:

Post a Comment