horeyy !! gumbira nye :P

assalamualaikum and hyee u guys !! 

ney nk story mory pasal semalam :)) 
gumbira giler gaban aty ney.nk taw nape ?? hehe.
semalam akak ajk pegi bandar.firstly pegi skola akak jap coz dea nk masukkan markah pekse anak murid dea la.lepas siap tuhh pegi la kedai emas jap nk beli cincin sempena bufday dea.bakal brother in-law aku la yg suh beli.then dapat la sebentuk cincin ta bertatahkan berlian.huhu.ta mampu nk beli mahal2.next da siap beli itew org pon pegi la megamall.
nk taw nape aku pegi megamall ??
esaited la nk bg taw.haha.aku nk pegi beli novel la !! akak belanje.suke giler taw :) korg taw bukan 1 novel je dea belanje tp 2 sekali tuhh.naseb baek de diskaun ahli.bulan 6 ney aku de 3 buah novel terus.lau ta 1 bulan 1 novel je aku beli.best la jugak novel yg aku baru dapat ney.aku paling suke beli keluaran kaki novel dan buku prima.lau bace mmg sadis abes la citer dea.mybe buley wt kite leleh abes la ayer mate ney.haha *nampaksgtmenipu.ingt mule2 tuhh nk beli novel 7 HARI MENCINTAIKU created by SITI ROSMIZAH tp da abes la.sedeynye :(( mmg da kehabisan stok la katekan.huhu.disebabkan ta jumpe novel tuhh so aku beli la novel KAU MILIKKU by AISHA HAMZA dan VALENTINA NERVOSA by NURUL SYAHIDA.skrg ney akak bace novel kau milikku dan aku bace novel valentina nervosa.novel yg aku bace ney best tp pening sikit la lau korg bace.novel tuhh citer tentang pompuan yg fobia dgn valentine day dan novel kau milikku lak citer tentang pompuan yg cantik tp mempunyai bentuk badan yg gempal menyukai laky yg selalu buli dea time skola dulu.lau korg nk taw lebey lanjut korg pegi kedai buku and then beli la !! haha.da siap cari novel sume tuhh pegi la makan.akak aku da keter kaki da time tuhh.pastu pegi lak kedai pakistan yg jual tudung dan shawl kt malay town.akak belanje adeq aku tudung syria dan aku lak dapat beli pashmina.akhirnye termakbul jugak hajat aku walaupon duet ta cukup (akak baek aty tolong tambahkan ) hehe.aku beli la pashmina wane hitam.akak tnye nape beli wane hitam and then aku cakap la lau beli wane hitam buley sesuai dgn sume wane baju.lepas itu itew org balek la.so smpy situ je la story mory aku !! haha. *sumpahmengarutabesciterakuney !!
oke baibai dan wassalam sume.muah muah muah <3<3



ney novel akak belanje !!










 saje amek gambar pashmina byk2.hehe






ney saje je letak wt suke-suke !!

No comments:

Post a Comment