why ??



assalamualaikum adeq kakak abang uncle aunt sekalian !! 


nape kau muncul lg walaupon dalam mimpi aku ? why ? why ? kau da lame jauh dr hidup aku.da 2 tahun lebey aku ta jmpe dgn kau.aku da lame luputkan perasan aku kt kau.pd hal aku tahu time tuhh aku hanye bertepuk sebelah tangan tp aku ta buley pakse perasaan aku utk berhenti menyukai kau.sejak dr zaman sekolah lg aku sukakan kau.aku ta taw nape.kau ta la hensem cm Lee Min Ho pon tp aku suke tengok muke kau.nk2 time kau senyum mybe buley wt aty aku cair kot ! segelintir budak2 sekolah time tuhh sumenye taw yg aku suka kt kau.lau kau masuk kelas aku atau kau lalu depan kelas aku atau kau lalu sebelah aku msty budak2 ney kenenkan aku dgn kau.aku suka time tuhh taw biar la org laen cakap aku perasan sorg2.aku ta malu2 taw cm org laen lau kau lau sebelah aku.mybe time tuhh kau pon taw perasaan aku kt kau.de 1 ary tuhh budak kelas kau dea tuhh budak baru and then dea pon minat kt kau.time rehat budak tuhh datang kt aku siap tanye betol ke aku suka kt kau ? kau taw pe aku jawab time tuhh.aku sanggup tipu perasaan aku depan kawan2 aku utk elak dr budak tuhh taw.aku taw la budak tuhh lg cumel + canteq dr aku time tuhh coz aku ta pandai ag nk jage penampilan muke aku.lepas 1 tahun lebey aku ta jmpe kau.tibe2 time form 2 kau masuk sekolah same dgn aku.da la 1 kelas pulak tuhh.tp aku da biase dgn sume tuhh.kawan2 aku yg same sekolah rendah msty maen ejek2 aku lg dgn kau.lepas je aku masuk sekolah menengah aku da makin luputkan perasan aku kt kau.aku taw mybe aku ta layak utk kau.aku sedar diri aku sape.lepas abes PMR kau pindah masuk teknik.aku da ta kesah sume tuhh.mybe aku da hapuskan kau dr hidup aku.tp baru2 ney kau muncul balik dalam mimpi aku.kadang2 aku pelik jugak nape kau buley muncul dalam mimpi aku.jodoh ke dinamekan ney ? imposibble la.kawan2 yg rapat dgn aku sume nye ta taw pasal ney.dorg de gak tnye dgn aku yg aku pernah de aty kt sesorg ke ta.aku seboleh2 nye merahsiakan dr dorg biar la aku sorg je yg taw tentang perasaan aku ney.biarlah jd rahsia aku sorg je.k baibai and wassalam.  

No comments:

Post a Comment