lawak nk mampus semalam :))


Assalamualaikum and anyonghaseyo u olls !! 
ney citer pasal semalam.aku ta mau membebel lame2 taw ! time first semalam agame.sume kene duk luar jap.sape yg da dapat hafal ayat hafazan baru buley masuk.alhamdulillah aku dapat masuk.ramai la gak yg ta buley masuk semalam tp pagi td tinggal sikit je yg ta dapt hafal.lepas time agame semalam abes time akaun lak.semalam itew org bincang pasal ketas soklan pekse.nk kate kn sume nye cm ta bape nk belajar.nk taw nape ? ney sume terjadi coz cekgu melepaskan kemarahannye kt itew org sume.sume mende dy ta bg wt.dy suh jawab soklan kt depan time wt pembetulan.sume kene marah lau ta dapat jawab.yg lawak nye dy marah fatin coz duk sengih2 kt dy.itew org pe ag terburai la ketawe.ta kn nk sengih pon ta buley cekgu ? hehe.aku cakap kt dylla yg cekgu tengah period pain , yg sue lak cakap cekgu da monopos.bagai2 la dak2 ney cakap pasal cekgu semalam.bekeng abes la semalam.nk kate kn sume dalam kelas tuhh pelik bin ajaib dgn perangai cekgu semalam.wt lawak sikit pon dy ta bagi taw.yg paling teruk sekali cekgu suh cium papan putih lau ta dapat jawab.semalam de sorg nyaris2 nk kene cium.haha.lawak giler la :)) smpy nk abes kelas pon cekgu masih duk marah2.dak ney saje tanye pasal keje khusus akaun nk suh cekgu tolong sikit tp korg taw pe cekgu aku jawab ! saya nk keje khusus tuhh ary jumaat.msty wt smpy imbangan duga terlaras.awk wt sendiri.ta kn taw sume tuhh kn da belajar.ce bagi taw saya sape ta taw pelarasan ? lau saya tolong bukan nye keje khusus awk org.tuhh name nye keje khusus cekgu.(2 je la yg aku ingt pe cekgu cakap semalam.hehe) *kurangajarpunye pelajar :)
 sume duk wt senyap je malas nk jawab soklan cekgu.lepas je cekgu kuar dr kelas sume nye lepaskan kesakitan perut menahan ketawe coz muke cekgu lawak time marah2 tuhh.haha.okey la smpy sini saje bebelan aku yup ! 
kbaibai n wassalam.Annyeonghi Gyeseyo and Annyeonghi Jhumuseyo :))

No comments:

Post a Comment