story pd 18.06.2011 !!

assalamualaikum , sihat sume ? rindu la lame ta menaip mende alah ney :) 
nk cakap sibuk mmg sibuk pon plus ag dgn tahap kemalasan aku da naek mendadak.sekarang aku da ta buley nk on9 cm dulu.aku da kene sedar diri yg aku nk SPM tahun ney.da la aku sedey abes coz result mid year exam ary tuhh agk merosot sikit :( 
okey la berbalik pd tajuk entry ney.aku saje je wt entry ney.citer nye agk sedey plus terharu giler ! faham ta maksud aku ? ta faham.ta pe ta pe meh aku bg taw ! 
sabtu malam tuhh kt area rumah aku de wt meeting pasal kenduri la.mule2 aku bg ayh gune dulu lappy ney.dalam 9 lebey ayh da ta nk gune so aku amek la gune.tengah sedap2 duk chat dgn macek zatie sorg ney.ayh balek ckp nk gune lak.aku pe ag ckp la kt ayh suh gune esok.ayh cm ta suke aku gune coz sibuk layan fb je.
lepas tuhh yg wt aty aku terguris coz ayh buley lak puji ank jiran aku. ayh cakap la ank dy tuhh lau gune tenet bukak yg berkaitan dgn pelajaran smpy buley wakil sekolah masuk pertandingan.tp ank abh sume nye bukak mende ta berfaedah.aku terase giler taw.
aku still berchatting dgn zatie time tuhh n then aku balas chat zatie ' serabut nye '.lepas tuhh zatie tnye la nape sume tuhh n aku pon luahkan sume yg da lame tersimpan.itew org same2 luahkan sgle masalah.masalah itew org mmg same.ta jauh beza lansong.itew org same2 la bg nasihat antre 1 same laen.lau aku de masalah msty aku luah kt zatie.ta taw nape aku suke sgt luah masalah aku kt zatie ! 
dr tahun lepas zatie mmg good listener bg aku.walaupon dulu itew org pernah de perselisihan faham.dua2 ta puas aty time tuhh tp lepas settle sume tuhh aku dgn zatie jd makin rapat smpy skrg ta kesah la dy da duk melaka.itew org still contact.terharu giler taw dapat bff cm tuhh taw ! 
IZZATI AMIRA thanks a lot coz sudi jadi pendengar yg terbaik utk kery.mintak2 zatie akn terus jd good listener utk selame-lame nye wt kery taw ! hehe.
rindu tahap KLCC da kt zatie ney.da 1/2 tahun ta jumpe !  zatie ,lebiuu <3<3

suke suke :))

No comments:

Post a Comment