Pengaruh drama korea yg berleluasa telah melanda !

assalamualaikum dan salam ramadhan sume :) sekarang kalau sebut pasal korea msty sume taw an ? org malaysia skrg da fanatik dgn k-pop t'masuk la aku.pengaruh dr k-pop makin b'leluasa kot aku tengok.aku lg la pengaruh drama korea ta yah cakap la.ase nye tiap2 ary kot aku tengok drama korea.ta kire la pagi ke tengah hari ke petang ke atau malam.meh aku citer sikit pasal drama korea yg aku tengok.


first,drama boys over flowers.drama ney best gak.nk taw nape aku suke sangat tengok.sebab ade lee min ho yg b'lakon.aku minat giler gabang dgn lee min ho.encem la :) drama ney da la putar kt malaysia tp de ulangan balek.korg tengok la setiap ary isnin - khamis pukul 5 ptg di 8tv.


second,drama full house.ney first drama korea yg aku tengok.mmg best in my life.hehe :P menyayat aty wa babe.mmg ta miss la tengok drama ney.drama ney lau ta silap aku tahun 2007 kot dimaenkan kt malaysia.tp skrg de ulangan.aku selalu tengok drama ney kt tonton.com.my.time on9 aku tengok la.korg kene register dulu tonton tuhh.


third,drama beethoven virus.drama ney my zatie yg kenalkan kt aku.aku ta taw sgt pasal drama ney tp lepas tengok baru paham.drama ney pasal muzik.best la gak coz drama ney de kaitan tentang anak murid jatuh chenta dgn cekgu.wahh felling abes babe ! haha


fourth,drama marry me mary.aku ta la layan sgt drama ney.layan sikit2 je la lau de mood nk tengok aku tengok la lau ta de aku ta tengok la.drama ney ta la best sgt.aku tengok pon coz de jang guen suk.aku start minat guen suk lepas tengok drama you're beautiful.drama ney korg buley tengok setiap ary sabtu pukul 6.30 ptg.


fifth,drama princess hours.drama ney aku ta buley sgt tengok.ary jumaat je la buley tengok.tuhh pon bukan setiap jumaat buley tengok lau aku balek awal aku tengok la.tp dalam bulan ramdhan ney aku ta buley tengok langsong coz aku stay kt skola de majlis ilmu.*time bulan ramdhan je g.time aku t'lepas episod aku tengok la kt tonton.lepas abes drama coffee prince,drama ney la yg ganti :)


lastly,drama coffee prince.drama ney not bad bg aku.ta la busan sgt.heroin drama ney cm tomboy taw tp dy cumell.aku ta taw pe name dy.drama ney ary tuhh kt ntv7 setiap ary isnin - jumaat pukul 12 tengah hari tp skrg da abes dan da digantikn dgn drama korea yg baru.

okey la smpy sini je la aku berceloteh sorg2.nty aku berceloteh pasal laen lak.k baibai dan wassalam.selamat berpuasa dan bersahur :)

alamak ! esok de test bulan ogos.study ta lg.nk jawab pe erk esok ? bantai je la lau ta taw an :) hehe.baju skola pon ta gosok lg.skrip utk majlis watikah perlantikan pengawas ta siap lg dan ta renew balek.MAK OI, banyaknye keje terbengkalai :P doa yg terbaek utk aku yup ! 







No comments:

Post a Comment