entry yang da lepas !

Assalamualaikum dan anyeonghaseyo.

K fine da seminggu lebey kot aku ta mengadap menda alah ney.aku bukannye ta online tapi perasaan malas nk mengupdates belog busyuk ney berleluasa nampaknye.bagos la jugak aku ta updates sebab aku sekarang sibuk dengan trial.mana sempat nak updates bagai tiap2 ary.

k ney nak citer pasal pergi rumah terbuka syairah (my drangdaughter) hehe.rumah terbuka tu malam sabtu minggu lepas.syai ta ajak ramai pon datang sebab bukan majlis dea tapi kakak dea.ney pon syai ajak untuk memeriahkan lagi.aku pergi dengan mucet naek motor dalam pukul 8 suku.da la malam pulak tu tapi naseb baek ta gelap sebab bulan malam tu terang sesangat2.

pergi rumah dila dulu sebab da janji nak pergi sama2.letak la motor kat situ dan kite orang pon cadang jalan kaki pergi rumah syai.ta jauh pon rumah syai.fatin pergi dengan ‘ayah angkat’ dea.aku mula2 ingat syai ajak budak pompuan je tapi bila sampai je rumah syai ternampak lak alif.syamim dan daus.3 orang tu je budak kaki yang datang.mula2 ain fana nak pergi tapi ta jadi pulak coz dea kena balek rumah pulak.jadi aku dengan mucet je la pergi.

kite orang boleh dikategorikan datang awal jugak la.masa tu de 2 orang je kot member kakak syai yang da datang.syai ajak masuk rumah dan suruh ambil makanan dulu.da siap ambil nasi minyak,sate ayam dan daging (best giler) dan air sirap lemon.memang terliur la menegok nye J kite orang pilih tempat yang strategik sikit.duduk la kat bawah bangsal kat luar rumah.memang indah dan nyaman da duk situ.


lepas makan pe lagi bersnapping2 la pulak.aku da malas nak membebel panjang menjela.korg tengok gambar je da boleh menceritakan macam mana an ? k baibai dan wassalam















No comments:

Post a Comment