GOOD LUCK FOR TRIAL SPM !


assalamualaikum dan salam lebaran.

esok da bermula percubaan SPM bg budak form 5.esok kertas Bahasa Melayu.apa yang aku buat ney.orang lain sibuk bace buku tapi aku pulak sibuk dengar fesbuk dan belog.bile entah nak bace buku ? meh aku nak bagi tips sikit.korg jangan la nervous sangat nak pekse esok just relax dan bace pe yang korg rasa penting yang akan keluar esok.bagi aku yang memang dilahirkan semula jadi begini memang pelik sikit cara aku belajar.bile dekat je dengan pekse aku akan bace buku masa malam tu dan esok nye pekse.memang sudah menjadi kebiasaan aku.mak dan abah aku sendiri ta kan paksa anak dea belajar sebab mak dan abah aku da taw macam mana cara anak dorg belajar.belajar ney kan ta buley nak paksa nanti ta masuk pe yang kite bace.betol an ? okey la sempena esok nak trial aku ucapkan selamat maju jaya kepada semua yang akan menjawab kertas percubaan esok dan aku doakan semoga korg memperoleh keputusan yang cemerlang.amin :) doakan aku berjaya jugak yup ! k la baibai n wassalam.nak pergi study ney !


susahnye lau no tepon da ta betol.kawan nak bagi skop pekse pon susah !

No comments:

Post a Comment