no title !


assalamualaikum dan anyeonghaseyo kalian sume ;)

YA ALLAH ! aku rindu nak mampus menaip menda alah ney. da tak sabar nak aktif balik dalam berblogging tapi tak boleh ;(. 1 ary bulan januari tahun depan aku dah kena pergi PLKN. aku dapat batch 1 kt pekan. mak datuk bapak cepatnye. tak sempat aku nak rehat minda lepas spm. alamak nampaknye aku terpaksa la berjauhan daripada semua menda alah ney. tak boleh da nak berblogging berfacebooking bertwitter macam dulu. sedehnye ;( bye-bye my busyuk alah lagi berbisa nanti bulan 3 aku balik rumah aku jaga korang balik taw <3 so sweet ! hehe.


selain tuhh aku da tak boleh nak bermanja-manja dengan mak macam dulu. jumpa pon masa aku dapat cuti je la. YA ALLAH ! part ney la aku paling tak suke. maklum la dari kecik aku mana pernah berpisah lama-lama dan jauh dari mak. macam mana aku nak tahan perasaan rindu aku kat mak kalau gini gaya ? hisssssh, masalah-masalah. urm, tak pe la aku terpaksa berkorban semua tuhh ;(  nak nanges lak rasanye. ala touching la lak minah sorang ney !


okey la aku pon nak tulis pe lagi ney. aku cabut dulu. esok pulak aku sambung updates. InsyaAllah sebelum aku pergi plkn aku akan try updates sebanyak mungkin supaya korang tak rindu kat aku ! hehe. *perasan betol aku ney an ? k baibai dan wassalam semua <3


ary ney hangout ramai-ramai sebelum aku pergi plkn. memang best la. da la dapat tengok movie ombak rindu lagi tuhh. esok aku talk-talk pasal tuhh dalam belog ney yup. tunggu taw ! haha
 

No comments:

Post a Comment