Rindu la ;)


Assalamualaikum dan anyeonghaseyo sekalian !

ape khabar semua ? rindu tahap giler gabang dekat menda alah ney. dah bersawang belog busyuk aku ney. aku dah dekat 1 bulan kot aku tak mengupdates. al maklum la orang tengah sibuk dengan spm *padahal tenet kat rumah kena potong.tu la tak boleh nak updates ;) ary ney aku tak tahu nak citer pasal pe coz dah lame tak menaip.hehe 

sekarang ney aku dalam mood SPM. jadi kena korbankan masa untuk study. spm penting untuk aku menentukan masa hadapan aku so aku tak boleh nak main-main. lagi pon aku menjadi harapan keluarga so kena la buat yang sebaik mungkin. aku tak nak la hampakan dorang.

sampai sini je la aku tak ade idea nak sharing dengan korang. lepas SPM nanti aku updates banyak-banyak.nak balas dendam la katakan.haha. korang tunggu aku taw. k baibai dan wassalam. jangan lupe follow k. luv u olls ;)

No comments:

Post a Comment