Selalu memeriahkan rumah !

assalamualaikum dan selamat pagi putera puteri kalian ;) 


mak oi tinggal 1 hari je lagi sebelum kena pergi plkn. berbagai-bagai perasaan timbul ney. gumbira ada takut ada bak kata orang semua ramuan la ada. InsyaAllah hari aku akan entri banyak sikit. lepas ney tak ada dah aku nak menaip dalam laman bersawang ney. esok malam aku akan mengdeactivekan semua laman-laman bersawang aku. maklum saja la aku dah tak boleh nak online macam dulu. haha *padam muka keryah ! okey aku dah merepek merapu meraban habis dah ney. jom kita mulakan citer ;) 


rumah aku selalu meriah dengan gelak ketawa. nak-nak sejak belakangan ney. mula-mula hari tuhh kat rumah aku ada sekor je kucen tapi sekarang dah tambah sekor lagi. tuhh pun kucen jiran aku yang selalu datang rumah aku. kita orang memang selalu layan kucen-kucen tuhh. sekor nama chipot [tuhh abah yang bagi nama] dan sekor lagi tuhh nama stoking [ney akak aku bagi nama sebab kaki kucen ney je warna putih dan badan yang lain semua warna hitam macam stoking sekolah aku tuhh.hehe]. bagai-bagai nama kucen aku. kucen ney memang jinak dan manja gilor la. dah la suke main-main dengan famili aku. kita orang memang dah terbiasa. ayah aku hari tuhh siap bawak tidur atas katil lagi. ayah aku buat kucen tuhh macam anak dea taw. aku tengok abah dah macam tak puas main dengan anak-anak masa kecik dulu. semalam pagi-pagi adik aku dah layan 2 ekor kucen tuhh. siap bagi makan lagi tuhh. kalau tengok kucen tuhh bergurau memang geletek habis perut ney. hehe. 


k la sampai sini je yup. aku nak cauw dulu. k baibai dan wassalam. 



                                                                                               

No comments:

Post a Comment