Balik kampung !

assalamualaikum dan selamat petang ;) 


urm, aku ney dah macam biskut chipsmore rasanya. sekejap muncul sekejap hilang. mana taknya minggu lepas aku sibuk sangat. al maklum la orang bekerjaya katakan. hehe. syukur la minggu ney aku cuti sampai selasa minggu depan. jadi duduk rumah membanyakkan lagi lemak yang sedia ada.huhu. okay aku malas nak membebel panjang-panjang menda yang tak penting kot. 


urm, hari ney nak balik kampung. esok ada kenduri tahlil dan aqiqah. lama giler aku tak balik kampung dan tak jumpa wan kesayangan aku tuu. dah 4 bulan aku tak balik. jadi kejap lagi balik dan esok petang lepas kenduri aku balik semula kuantan. ahad aku nak buat lesen jadi tak boleh la nk duduk bermanja lama sikit dengan wan aku. sedih ;( 


esok tahlil arwah atuk yang dah 1 tahun lebih meninggal dan kenduri aqiqah muhammad farhan. farhan ney sepupu aku. baru je lahir bulan 2 hari tuu. hari ney baru first time aku tengok. comel plus kiut. huhu. okay la sampai sini je la aku berceloteh. esok malam aku sambung lagi yup pasal kenduri tuu. tolong doakan kenduri tahlil dan aqiqah tuu berjalan dengan lancar. amin ;)






 sekian dari budak yang perasan cumell. k baibai dan wassalam.




No comments:

Post a Comment