Layan abess !

assalamualaikum dan selamat malam.


 okay, aku kembali balik. aku ney time ade mood je baru nk update blog ney. aku sejak balik dr plkn aku jadi malas nk menaip taw. sebab dah terbiase kot lame tak menaip. berbalik pada tajuk. sekarang ney aku tengah cuti 2 minggu dr kerja. jadi duduk rumah layan citer la. setiap hari memang aku wajib tengok la. kalau tak tengok rase ruginye. citer laen memang aku tak layan dah. 2 citer ney memang dah jadi santapan mata aku. 


first, aku memang layan abess citer Cinta Buat Emelda. ala citer melayu yg setiap hari isnin sampai khamis pukul 7 malam tuu. kalau jam dah menunjukkan pukul 7 memang aku duk bersila depan tibi. orang memang tak boleh nk kacau la sebab aku dah konker sorg. citer ney diadaptasi dr novel Kasih Antara Kita. memang bestt la citer ney. sape tak tengok memang rugi kott ;) hehe


okay second, aku layan abess citer Endless Love. ala citer dr filipina tuu. setiap hari isnin sampai khamis jam 3 ptg tuu. aku tengok citer ney pon sebab hero dan heroin citer ney memang pelakon yg aku minat sangat la. dorg selalu digandingkan bersama. citer ney baru je lagi aku tengok. al maklum la sebelom ney aku sibuk kerja jadi tak boleh tengok la. citer ney bestt jugak taw. sape yg minat citer dr filipina memang tak rugi la. aku tengok pon nak menghilangkan tahap kebusanan aku kat rumah. huhu


okay, baibai dan wassalam. nty aku update lagi (+_+)

No comments:

Post a Comment