Penat sungguh.


Assalamualaikum dan selamat malam semua.
ketemu kembali kita. malam ni aku saje melapangkan diri utk menaip coretan harian aku yg seterusnya. kerja tak sentuh lg tp nasib baik esok kelas mula lambat boleh la buat tengah malam kang. hari ni mmg hari paling memenatkan la bg semua pelajar kolej termasuk aku. semua sibuk duk cari pensyarah utk memenuhkan borang koko. esok dah la kena hantar jd aku dgn budak kelas kena cari pensyarah tu la ni la nak dapatkan cop mereka utk siapkan hari ni jugak. habis kelas td pukul 4 terus g cubikal cari pensyarah tp tak semua pensyarah yg kitaorg nak jumpa ada. jd pandai-pandai la cari pensyarah lain yg boleh tolong copkan. penat sungguh rasa badan ni. dr 1 tempat ke 1 tempat yg lain. lepas siap penuhkan borang koko g kafe bungkus makanan. perut aku tak payah cerita la dah bunyi ghazal pun ada. mana tak nya tak makan dr tengah hari. petang baru jumpa nasi. masa aku terhad sangat tuu susah nak g makan bila tengah hari tu. tak apa la berkorban utk setahun ni je. lepas ni tak dah macam ni lg. sabar sabar. sampai disini saja coretan aku utk hari ni. ketemu lg dilain waktu. 
Jazakallahu Khairan Kasira. Wassalam :) 

                                                                                     

No comments:

Post a Comment