Terima Kasih Sahabat.


Assalamualaikum semua. 
aku kembali lagi dalam menaip sedikit coretan perihal kehidupan aku dalam alam ciptaan manusia ini. aku tak mahu menaip apa yg aku rasa tidak memberi manfaat pd diri aku serta org lain.coretan aku pd kala malam menjelma ini berkaitan pemberian sahabat kpd sahabatnya.
semalam aku keluar pergi bandar dgn soleha, sahabat karib aku, in shaa Allah sampai jannah,amin. dia dgn berbesar hati(amboi ayat bombasticnye) nak belanja aku dgn guna baucer buku yg dia dapat.aku entah bila la dapat atau pon tak dapat.wallahualam.mula-mula aku pon tak tahu nak beli apa tiba-tiba dia cakap nak apa ambil la.aku baru teringat yg testpad aku dah habis jd pergi la cari.sekali soleha suruh aku ambil yg paling tebal dan banyak.ambik kau 450 helai terus dia ambil :) pastu tak tahu nk beli apa lagi.
last-last apa lagi sambar la novel 1 sorg.soleha ambil tajuk "kontrak janji setia antara kita" dan aku ambil tajuk "meh,sandar pada aku!".


pastu beli sekali hadiah utk kawan kahwin sabtu depan.kitaorg saja cari kelainan beri hadiah pd pengantin.org selalu kalau kahwin mesti bg pinggan mangkuk, periuk nasi,iron dan berbagai lg la tp aku dan soleha beli buku motivasi.in shaa Allah buku tu akan bg manfaat dan dapat menambahkan ilmu pengetahuan kpd bakal pengantin nanti.tajuk buku tu biarlah jd rahsia aku dan soleha je.
aku rasa sampai disini je la coretan aku utk kali ini.btw, soleha terima kasih krn belanja aku semua menda tu.patutnya aku belanja kau sbb kau kan birthday girl tp tak apa la nanti aku belanja kau sebagai hadiah hari lahir kau :) 
Jazakallahu Khairan Kasira.Wassalam.

No comments:

Post a Comment