Terasa Rindunyaa...


Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum dan selamat pagi penghuni dunia :)

syukur tak terhingga kerana Allah masih meminjamkan nafas utk terus menjalani kehidupan di dunia yg fana ini.sungguh terasa rinduuu yg bermaharajalela dlm diri ini utk terus menaip coretan kehidupan dr sehari ke sehari. 

tetiba hari ini terbukak hati nak meneruskan menaip coretan yg tak seberapa dlm kolum ini.sebenarnya tak terlintas pun nak menaip hari ini tetiba rasa ada mood utk menaip sbb malam smlm tak sengaja pergi geledah balik kolum belog aku ni.

masih meneruskan rutin harian yg sama seperti dulu.pagi-pagi akan pergi kerja dan petang balik. disebabkan kerja aku ni agak kebosanan sikit jadi bos pon bagi pinjam laptop utk hilangkan kebosanan lagi pon nak laptop ney selalu on tu yg bg aku pinjam.bagus jgk la bos bg pinjam hilang la jgk kebosanan aku ni.

tiap-tiap hari ada niat nak menaip kt belog tp faham-faham la mulut aje yg cakap tp tak buat baik tak payah kan.lg pon aku asyik baca belog kawan-kawan aku aje baik aku menaip kt belog aku ni kot-kot kawan aku plk yg baca. *tlg jgn perasan la.he he.

aku pon dah lama tak buat entry dlm belog walaupon belog ney dah lama ditubuhkan hampir 4 tahun tp ada berapa kerat je aku updates tu yg terasa rinduuu nak menaip lg.nasib baik la hari ni dibagi peluang sedikit masa utk tgn aku ni menari-nari di ats keyboard sambil tuu boleh senaman tgn.

aku rasa cukup dulu la sampai disini saje aku menaip.aku pon tak ada idea sgt nak menaip apa.in shaa Allah nanti bila aku dah ada idea akn aku curahkan di dlm kolum belog ney utk tatapan kawan-kawan semua.terima kasih kpd yg sudi menjejakkan kaki dan singgah sebentar kt kulom belog aku yg tak seberapa ni.byk mengarut drpd betulnyaa.hu hu.sehingga kita ketemu lg.baibai.

Wassalam dan jazakallahu khairan kasira.semoga Allahmerahmati kita semua. ameen ;)





No comments:

Post a Comment