HARI PELAPORAN !!

assalamualaikum dan selamat malam sume c:))
 malam ney nk story mory situasi pd ary pelaporan jumaat baru ney.macam2 ragam time tuhh.pg tuhh time PJ so sape2 yg ta terpilih dalam kelas maths kene la g PJ.pd hal cekgu PJ pon ta de so aku and the geng wt selamber g lepak kt benteng tepi blok g kot.duk la situ sambil wt keje BI yg mybe kene hantar ary tuhh gak.aku pon ta taw kebenarannye :) hehe.dalam 8.45 itew org da beransur nk naek kelas tp sebelum tuhh saje2 g snap2 kejap.ramai la gak yg bawak phone ary tuhh.da ta pedulik peraturan skola.ala tahun akhir bese la wt ikot kepale sendiri.ary pelaporan akademik start pukul 9 pg.selalu nye da 2 tahun berturut2 mak naem akn datang dulu tp ta da skrg coz naem da dikalahkn oleh dylla.mak dylla org first yg datang pd hal ustazah ta datang ag kt dalam kelas.lepas mak dylla baru la mak naem smpy.cian naem terpakse hapuskn rekod nye +_+ haha.abah datang dalam pukul 10.50 gitu la.lame gak aku duk kt depan dgn abah dan ustazah.panjang giler kot nasihat dan teguran yg abah dan ustazah bg.budak2 ney cakap muke aku cm nk nanges time duk kt depan tuhh.pd hal mmg muke aku gitu la ! hehe.lawak la korg ney.lepas siap sign buku rekod buley balek.aku pe ag ta mau la lepaskn peluang balek awal.lepas tuhh abah ajak g makan roti canai.wahh ! best nye :) dan lastly balek umah dan terus on9 fesbuk.hehe.k la baibai dan wassalam ~_~

soleha dgn mak dea !

mira selok wt add maths ! haha

berlagak rajin budak2 ney :)) hehe

budak kaki ponteng kelas ! haha


cocok an dorg ney ? haha

kacip sokmo 2 org ney !


cantik tak new blockquotes kerry niyh?

No comments:

Post a Comment