♥ melepaskan rindu ♥

assalamualaikum dan selamat petang u olls :)) 
penat otak memikirkan cm ner nk wt gubahan bunge yg sudah dicabut oleh kakak ! okey nevermind about this.skrg ney nk citer yg aku da lepaskan rindu kt mak smlm.mak kene mak hospital ary rabu so da 3 ary ta jmpe mak.rindu nk cium pipi mak byk kali dan cium tgn mak sblm g skola .ptg smlm akak ajak g hospital lawat mak.so g la dan sblm tuhh g la beli dulu abc askrem dan kueh sikit.smpy je kt mak duk la ats katil tuhh sambil baring.cm aku lak yg sakit an ! bg la mak makan dulu.lepak kt mak smpy kul 8.lame kot lepak kt mak :)) 
best sgt g coz dapat melepaskan gian2 rindu kt mak.hehe.nk cakap ank bongsu ta tp manje nye terlebey yg amat.aku dan adeq beradeq yg laen mmg jenis manje dgn mak.lau ta jumpe seminggu mmg ta buley la nk tahan taw.aku ney okey la ag duk bawah ketiak mak dr kecik tp cian adeq aku yg bongsu.dea buley jumpe mak sebulan 2 minggu je buley jumpe coz dea duk asrama.dea ney masok je form 1 teros masok asrama tp aku agak bernaseb baek coz ta payah masok asrama pon :) hehe.nganjeng kuat aku ney ! 
lepas lepak kt mak g jalan kt KP dulu.akak nk g cari beg la skirt la ntah pe ag la tp ta ta beli pon just tengok je dulu.hissh aku da la penat dea wt maen lak ! da siap usha2 dea ajak g exspo kt stadium.pusing exspo tuhh cuci mate.tibe2 jumpe lak besi penyangkut tudung tuhh.tanye harge org kedai tuhh cakap rm10.ahhh teros la beli coz murah.lau tempat laen tuhh de yg rm12 dan de yg rm15.mahal yg amat taw.kongsi la duet dgn akak.jalan ag akak la nk kedai org jual wallet.dea da la tengah cari sgt2 wallet.al maklum la wallet dea cepat sgt koyak.nk cakap byk duet ta la jugak.haha .jalan2 la smpy kul 10 malam baru balek.badan ney lenguh abes taw ! lepas je tengok citer melayu tv2 teros tido.k baibai dan wassalam u olls :))

mybe ptg ney g lg kt mak dan lepas tuhh nk g TC lak ! hehe.keje aku skrg ney duk berjalan je.skrg ney aku ta buley da duk on9 je.ta buley berfacebooking,berblogging,bertwitt2 dan pe2 yg berkaitan dgn tenet ney :( on9 just seminggu sekali je.akak da start maen sorok2 lappy ney !







   

No comments:

Post a Comment