yeay ! akhirnye dapat jugak.

salam dan annyeong haseyo.meh sini nk citer2 ney.aty tgh berbunge gumbira taw.ney sebenarnye citer yg minggu lepas punye.aku ta sempat nk hupdates minggu lepas so aku amek la kesempatan ary nk hupdates citer tuhh.nk taw pe yg aku cari sgt2 da dapat skrg ? ape ta nk taw ? urm,sape pedulik ! haha.

first aku nk sgt cari novel 7 HARI MENCINTAIKU karya SITI ROSMIZAH.da bape minggu aku cari novel ney.last2 minggu lepas time hangout dgn dylla dan anum,g la popular tengok byk giler novel tuhh.rambang mata taw :) novel tuhh kene bape kali cetak pon aku taw la.ramai giler minat novel tuhh.aku beli novel tuhh dan anum beli gak novel BUKAN CINTA MONYET.anum , myra dan ain meela da terpengaruh dgn aku skrg ney.makin nk SPM makin ramai yg terpengaruh dgn aku.hehe.sume nye disebabkan novel ! 

okey second, aku nk sgt2 beli maxi skirt.ikot la yg kosong ke yg berbunge2 ke yg kain satin ke ikot la asal kn dapat skirt.aku da terpengaruh oleh fesyen semasa.puas gak cari yg murah dan berkenan di aty.kt bandar la aku cari alek2 dapat kt pasar malam gak.aku beli skirt kosong je coz senang nk micth and macth sume jenis baju (betol ta aku eja lantak je la).murah la gak skirt tuhh ta smpy rm30.suke sgt taw ! hehe

okey tuhh je la citer nye.aku da nk off ney.mybe sok ta buley on9 da tp akn ku curi2 utk on9.hehe.k baibai muahh pipi kanan muahh pipi kiri <3<3

geng2 aku skrg dalam proses meminati pakai skirt.sume nk beli.ta sabar nk hangout ramai2 pakai skirt.esaited giler :)) msty cun melecun an ? haha *perasan.myra mucet sue ain aenn dylla anum fatin soleha ! ta sabar la nk tengok korg pakai skirt +_+


ney skirt yg aku beli :))

yg ats ney sume nye aku curi dr pacek google :)) hehe

No comments:

Post a Comment