OHH, NO I'M SELECTED IN PLKN 2012 !!

ASSALAMUALAIKUM ;))
 lame ase nye ta hupdate belog busyuk ney.ase da bersarang kot.ary saje je mencuri mase yg ade utk hupdate belog.last week msty ramai yg lahir tahun 1994 sibuk mengcheckkan diri samada terpilih ta dalam PLKN siri 9/2012 an ? sume nye ta sabar nk taw pe keputusan nye.aku lg ase cm ta nk check je coz risau terpilih.tp ta pe la check je la lau terpilih redho je la ! so ptg selasa on9 la kejap nk g kt laman web PLKN tuhh.tekan byk kali tp still kuar ' OPPS ! GOOGLE CHROME ARE NIT CONNETED...............' .hisssh nk mengamuk ase.cm siput lak.last da busan tuhh terus la on9 fesbuk.ramai la gak bukak dan tulis status pasal PLKN.in the same time macek zaty on9.chat la dgn dy jap dan dy tanye la pasal PLKN.aku cakap la ta buley nk check ag.dgn baek aty macek zaty nk tolong check utk aku.bg la dy no i/c.dalam beberapa minit dy balas chat and then cakap 'TAHNIAH , kery dapat'.aku pe ag WHAT ! ye dok ney ?.mmg ta buley nk caye aku time tuhh.smpy aku cakap yg zaty tuhh tipu aku.sory dear , kery maen tuduh je <3<3.okey la caye je la tp aku still ta bape nk sure ag lau ta tengok sendiri.so ary rabu malam tuhh sambil tengok citer PERSONAL TASTE tangan ney duk naip msj 'PLKN SEMAK' and hen hantar kt 15888.dalam 10-15 minit gitu de dapat msj dr 15888.takot giler nk bukak msj tuhh.dgn slow2 tekan la button view msj.then serta merta aku terkejut bace msj tuhh.nk taw cm ner msj tuhh.

Tahniah ! 941019-06-**** anda terpilih menyertai PLKN siri 9/2012.Penempatan pelatih akan dimaklumkan kemudian.Terima kasih.
lepas je dapat msj tuhh terus wt senyap.malas nk bgtaw family ag.pastu saje je msj akak2 yg duk jauh bgtaw la dorg yg aku diketahui terpilih la.dorg sume nye suke aku dapat dr dulu sume family aku doa supaya aku terpilih dalam PLKN.geram ase.mule2 ta mau ase nk g mmg ta suke la.tp lepas pikir2 balek better g je la.mybe buley dapat byk experience dan kawan.ary khamis malam mak baru je keluar hospital.tengah mak duk2 tengok ketas pe ntah aku bg fon kt mak suh bace.belom abes ag mak bace mak cakap 'awk dapat PLKN ek ?' aku just angguk je la.da la abah de kt sebelah mak ape lg gumbira yg amat abah dengar aku dapat PLKN.mmg senyum meleret la abah ! aku ase nk melalak taw abah suke lau aku dapat jauh2 ;(.then sok nye aku semak gune on9 lak.mmg da sah2 aku dapat ! aku kene la jd wirawati la lepas ney :P. haha


eeeee c:( mak ta mau g.da la 3 bulan tuhh g.aku da ta pernah ag jauh dr family.msty windu yg amat la.nty g sana msty kulit aku jd hitam kot dan tengok2 aku kurus sikit.haha *perasan !  aku tulis la status dlm fb pasal ney an.dan lak akak aku duk maen kutuk2 lak ! hisss kuang asam gelugur betol la.



ase nye aku buley kurus ke duk plkn nty ? risau badan bertambah naek je.hehe.okey la mase da cm ta mengizinkan aku utk hupdate lame2.so aku nk cabut dulu yup.k baibai dan wassalam.sebelom tuhh muahhhh pipi kanan muahhhh pipi kiri.saranghae <3<3

TAHNIAH ! mucet,zaty,yana,huda,wanie dan sape yg dapat plkn :) hope korg redho je la.kpd geng2 aku yg ta dapat aku ucapkn TAKZIAH ! kerana ta terpilih ;(. best la korg ta dapat.enjoy la lepas spm nty.i'm so jeles okey ! haha

No comments:

Post a Comment