nak tengok !


assalamualaikum dan anyeonghaseyo semua ;) 

sekarang masa untuk mengupdates mende alah ney.da berapa ary aku ta updates.sekarang ta buleh da on9 macam dulu.SPM tinggal dalam 50 ary je lagi.jadi aku kena kurangkan mengonlinekan diri ney.kena belajar sehabes maksimum la sebab nak kena kuasai semua tajuk setiap tingkatan.tapi aku masih lagi gedik plus miang nak pergi tengok wayang.ta sedar lagi tu.urm, bak kata orang nak release tension.jadi aku da rancang dengan budak2 ney nak hangout ary sabtu ney untuk kali terakhir kot sebelum SPM.hehe.selok sangat nak tengok citer Bini-biniku gangster sebab ade Shaheizy Sam dan Yana Shamsudin.dua pelakon ney aku minat sangat taw nak2 Sam ensem la ;) ta sabar rase nak pergi tengok ary sabtu ney.k la nak tido ney ary da lewat malam.k baibai dan wassalam.


No comments:

Post a Comment