Special October !

Assalamualaikum dan anyeonghaseyo kalian !

Hari ney nak membebel la pulak.hehe ;) hari ney nak bagitaw sikit peristiwa penting dalam bulan oktober tahun ney.sape taw angkat kening ? macam la aku nampak an.nak taw meh aku bagitaw.sape ta nak taw pergi main jauh.jangan ganggu !

4 oktober 2011

Tarikh ney peristiwa penting untuk keluarga aku sebab hari ney kakak sulung aku dapat ijazah.lepas ney dea graduan la.dea akan terima ijazah dekat Universiti Utara Malaysia(UUM) dalam bidang perngurusan perniagaan.malam ney mak,abah,akak,abang dan wan akan bertolak ke Kedah.jauh tu taw ! ta semua pergi sebab tarikh ney jatuh hari sekolah dan adik aku pulak nak pekse PMR.jadi kepada Nora Fiedah TAHNIAH sebab da berjaya menggengam segulung ijazah ;)

my sistar !


6 oktober 2011

Tarikh ney pulak istimewa untuk mak dan abah aku sebab ney hari ulang tahun perkahwinan mereka yang ke 27 tahun.lama an mak dan abah aku kahwin.InsyaALLAH aku adik beradik akan sambut hari ney.walaupon dengan sebiji kek.kepada Dato Sulaiman dan Datin Hashimah selamat ulangtahun perkahwinan daripada anakmu.(aku bukan anak dato taw)

my mum and dad !


16 oktober 2011

Ney pulak tarikh hari lahir anak sepupu aku.cukup la setahun umur dea.lama rasanye ta jumpa budak ensem plus montel ney.kepada Hazriq Iskandar selamat hari lahir taw ! nanti mok cik bagi hadiah taw.semoga dipanjang kan umur,dimurahkan rezeki dan jadi anak yang baik taw.jangan dera ibu taw.sian ibu nanti.suruh ibu tambah adik cepat sikit taw.hehe

ayid omel !


17 oktober 2011

Ney tarikh istimewa jugak untuk keluarga aku sebab konvokesyen kakak ketiga aku.dea akan dapat diploma dalam bidang pendidikan.kemungkinan semua keluarga aku pergi dan aku akan terpakse ponteng sekolah la.ala sehari je kot.aku nak pergi jugak ta nak tinggal rumah sorang2.lepas ney dea jadi graduan la.kepada Norhafizah TAHNIAH kerana telah berjaya mencapai impian abah untuk tengok anak nye berjaya.da la pakej terus ney dalam 1 tahun 1 bulan 2 orang terus konvo.memang best la dan buat mak abah tersenyum.lepas ney kalau dapat jadi guru kat Sabah atau Sarawak pergi je la yup ! 

my sistar !


19 oktober 2011

Tarikh ney penting untuk aku sebab hari tu aku akan cukup 17 tahun.yeay ! ta sabar nye.hari yang aku tunggu2 da sampai.dari kecil aku ta pernah sambut tapi aku ta kesah sebab da wish pon buat aku da gembira ;) jadi kepada Khairiyah selamat hari tua ! (wish kat diri sendiri).hehe

it me !


Okey tu la semua tarikh istimewa dalam bulan oktober ney.sampai sini je la aku membebel.k baibai dan wassalam.lebiuu semua <3<3

No comments:

Post a Comment