Layan Habis ;)

assalamualaikum dan selamat petang kalian semua ;) 


tahap kebosanan aku dah tak menentu sekarang. jadi menghilangkan semua tuhh aku online la. memang dah tak ada kerja lain la nampaknya. bukak je tenet terus pergi youtube dan taip get married 3 full. dah tak taw nak buat apa jadi layan la citer indon. hehe. memang best tahap gabang la tengok movie tuhh. movie ney nirina zubir dengan fendi nuril [yang berlakon movie ayat-ayat cinta tuhh]. sampai perut aku senak sebab duk asyik sangat ketawa. patutnya movie tuhh ada kat astro first tapi maklum saja la mak aku tak order kuali astro kat rumah. haha. jadi aku layan kat youtube je la. 




dah habis tengok movie tuhh layan pulak love story tapi tak habis lagi tengok sebab ada hal. movie tuhh acha dan irwansyah berlakon. mula-mula tengok boleh tahan best jugak. mungkin malam karang pulak aku sambung tengok. nak tengok movie get married 2 tak ada la pulak. hissh ! geram betol. baru je nak layan tak ada la pulak. 




k la aku nak pergi tengok drama tentang dhia pulak ney. malam karang pulak nak tengok drama vanilla coklat. k baibai dan wassalam.


zatie, soleha, dayana, fatin, dila, anum[molekul], sue, ain meela ! keryah rindu gilor kat korang taw <3<3




  

No comments:

Post a Comment