Sementara masa masih ada ;)



assalamualaikum dan selamat malam semua ! 


arghh, tinggal 6 hari lagi je aku boleh bermanja kat rumah sebelum pergi. hati aku sebenarnya berbelah bahagia antara redha atau tak redha aku dapat plkn. berat hati nak berjauh lama-lama dengan mak. al maklum la aku dari kecik sampai sekarang tak pernah lagi berpisah dengan mak lama-lama. manja la kata kan ! 


semalam habis hupdates belog aku tak terus tido tapi sibuk duk baca novel 'Kau Milikku' yang dah tertangguh berapa bulan tak dibaca. aku tinggal 1 novel lagi tak habis dibaca. tapi nampak gayanya lepas aku balik plkn la baru boleh baca. lagipun novel tuhh ada kat kak long. baca punya baca semalam tak sedar pulak jam dah pukul 4 pagi. sebelum aku kena ceramah pagi nanti baik aku tutup lampu dan tido. kalau tak memang kena tadah la telinga ney. mak bukan tak bagi aku baca tapi jangan la baca sampai larut malam dan nanti liat pulak nak bangun solat subuh. jadi dengan hormatnya aku menurut perintah. 


hari ney saja seharian aku baca novel dan akhirnya petang tadi khatam juga aku baca. dari pagi tadi aku baca sampai la petang. berhenti pun masa solat, masa makan dan masa mak suruh pergi kedai. kalau tak memang aku baca terus. tak ingat dah nak makan walaupun perut dah menari balet. hehe. aku memang selalu begitu bila dah mula baca novel semua kerja tak dipandang dah. makan minum pun tak dicaranya. best jugak la baca novel tuhh. 'dulu kita tak seteru, tapi sekarang kita bersama'. tagline novel ney pun membawa maksud yang sendiri. 


jadi sekarang aku tak tahu nak buat apa. novel dah habis semua dibaca. nak tunggu novel baru kena tunggu akak balik dari kl. penat weh tunggu dea belanja novel. bagi mengisi sisa-sisa hari yang terluang aku cuma duduk online je la. hari-hari hupdate belog ney supaya nanti aku pergi tak bersarang sangat belog ney an. k la baibai dan wassalam.


aku tak packing lagi barang nak pergi plkn. siyez lazy giler nak buat semua tuhh !   

No comments:

Post a Comment