Balik bercuti ;)



assalamualaikum dan salam sejahtera semua ! 


lamanye tak update blog. rindu giler da ney nak menaip. aku baru je balik dari kem plkn. cuti tahun baru cina la katakan. best giler dapat cuti seminggu. rindu kat rumah taw ;) hehe. hari khamis ney aku da kena balik semula ke kem. nak story mory pasal kem aku malas giler la rasanya. boleh la tahan duduk situ. kat kem aku banyak giler program. hari tu program perasmian plkn 2012, majlis pemakaian pangkat la dan baru-baru ney majlis ramah mesra dengan osc [lau tak silap aku nama kump tuhh]. ramai la orang motor besar datang kem aku. nanti 4 hari bulan 2 pulak pergi chini program bersama perdana menteri. 10 ribu orang datang dan live dalam tv1 lagi tuhh. memang tak bosan la sebab banyak program yang kita orang akan join. k la baibai dan wassalam. tak taw nak cakap pe lagi.

No comments:

Post a Comment