baibai kuantan ;)

assalamualaikum dan selamat pagi semua ! 


okay mybe ney entry aku terakhir untuk bulan 4 ney. esok aku akan berangkat ke kuala lumpur dengan buddy kesayangan aku cik myra dayana. aku bukan nk pergi melancong ney tapi kena pergi kerja kt sana. aku kan kerja kedai buku bawah label creative enterprise sdn.bhd jadi kami terlibat dengan Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2012 di PWTC. pesta ney akan berlansung dr 27 april hingga 6 mei 2012. jadi dengan segala hormatnye aku menjemput ramai2 datang ke pesta buku tuu bagi memeriahkan lagi. tak ruginye korg pergi situu. 


tadi baru je siap packing barang. aku duduk kl dalam 2 minggu. lame kot pergi. mudah-mudahan la sales tinggi nanti. aku dengan cik myra kena jadi cashier. jadi duduk situu pegang duet je la. huhu. okay la aku nak chaw dulu. nak tido awal esok pagi naek bas pukul 9 pg. baibai mak abah, baibai kuantan, baibai lappy, baibai strawberry dan baibai semua la. wassalam. 

p/s: doakan jualan kami baek yup. doakan sekali keselamatan aku kat sane ;) tenkiu.




No comments:

Post a Comment