I get what i want ;)

assalamualaikum dan selamat malam pagi ;) huhu 


okay ney entry aku yg kedua untuk ary ney. perasaan ney heppi sikit sebab apa yg aku nak selama ney aku dah dapat. nak taw ke ? tak payah kot. hehe. sebenarnye bukan nak menunjuk2 tapi saje nak share perasaan heppi aku ney dalam blog. sape tak suke sila klik keluar. aku tak paksa pon kalau korg tak nak bace blog aku. masing2 ade hak sendiri ann ? 


tak pe la kembali kepada tajuk asal. ary jumaat lepas outing dengan buddy aku yg sorg ney cik myra dayana. aku dengan dea ney dah macam belangkas taw. dr skola sampai kerja pon mesti bersama taw. kira tak boleh dipisahkan la. aku ajak dea teman aku pergi cari hanset baru. al maklum la hanset lama aku buat manje tak bertempat. sekali aku lempang baru taw. pergi la kuantan parade cari kedai hanset. sume kedai aku usha harga taw. last2 dapat la 1 kedai ney. aku beli la hanset corby wane pink gituuu lol. hargenye tak la mahal mane RM280 dan dapat 8 gb memory card. 


ney pon beli gune duet gaji yg pertama. gaji lepas ney simpan masuk bank. memang aku dr dulu nak henset baru dan akhirnye aku dapat jugak. syukur alhamdulillah ;) okay la baibai dah ngantok la. tapi rase nak update 1 lagi la. berita gembira ! wassalam.


*curi katt pacek google ;)



No comments:

Post a Comment